עיצוב מרכזי שירות

אחת הבעיות הגלובליות העומדות בפני החברות המפעילות מרכזי שירות ומכירות היא אחוזי הנטישה הגבוהים של הנציגים בגלל אופי הפעולות שכרוך במתח נפשי ושחיקה. בחלוקת החלל ובתכנון מוקדי השירות יש להקדיש תשומת לב מיוחדת לחדרים פרטיים ואזורי מנוחה לשימור נציגים. העבודה השוחקת מחייבת אפשרות להתרגע ולקחת פסק זמן ביום ארוך ומלחיץ וגם הקפיטריה והאזורים המשותפים מצריכים להיות מדליקים במיוחד כדי לשמר אווירת צוות מעולה ואמביציה גבוהה של המוכרנים ונציגי השירות. ועוד לא הזכרנו את המיתוג. אחת הדרכים המשפיעות ביותר כדי להעביר לנציגים את ערכי המותג של החברה היא לתכנן עבורם חללים שמשדרים את המסרים העיקריים ומייצגים את התרבות הארגונית ורוח החברה.

תפריט נגישות