
באמצעות עיצוב משרדים מושכל תוכלו להעביר מסרים שונים שיבטאו את רוח החברה ואת הערכים שלה. כיצד לשדר את המסרים הללו?
אם תתמקדו בערך מותג אחד או שניים של החברה תוכלו להשתמש בצבעים, טקסטורות, אור וצל ושפה צורנית שתתאים לשידור המסרים.
צבעים: למשל כתום – יכול לשדר דינמיות וחיוניות, כחול משדר מקצועניות.
טקסטורות מבריקות משדרות חדשנות או יוקרה. צורות מעוגלות – רוגע וחמימות או שלמות, צורות זוויתיות – תנועה, דינמיות בהתאם למסדר הנדרש.
אור אחיד משדר ניקיון ובהירות, אור מפוזר בצורת מוקדים משדר יוקרה ולעיתים מסתורין. כשתחברו כמה אלמנטים יחד תקבלו מסר ספציפי שמתאים ל-DNA של החברה. במקרים מסויימים אפשר לשאול אלמנטים מהשפה הגרפית הקיימת של החברה ומהלוגו שלה ולהשתמש בהם בעיצוב פנים המשרדים או לתכנון עיצוב שמשלים את השפה הגרפית ומתחבר אליה.
ערך החדשנות
חדשנות יכולה לבוא לידי ביטוי בכמה דרכים; למשל, שימוש בטקסטורות מבריקות, בשרטוטים טכניים, ניגודיות של גוונים (שחור לבן) או צבעוניות עזה. גם שימוש בפריטים מפתיעים כמו הצבת מכוניות בלב המשרדים, יוצר מסר של חדשנות.
מסר של חדשנות תוך כדי שימוש בחומרים מבריקים , שרטוטים טכניים וקונטרסט בין שחור לבן. חדשנות אפשר להעביר גם באמצעות שימוש בצבעים עזים ופריטים מפתיעים.
ערך המשפחתיות
הכנסת אלמנטים של בית לתוך המשרדים הפכה להיות שכיחה יותר בשנים האחרונות בגלל השעות הרבות שאנו מבלים במשרד והשאיפה להרגיש נינוחים ובליתי פורמליים גם בשעות העבודה.
שני פרויקטים שלמטה ממחישים איך הכנסת "סלון" לתוך המשרדים או מיקום המטבח בלב המשרד במקום דלפק המסורתי מעבירים את המסר.
המידע באתר זה הוא מידע כללי להעשרה בלבד ואינו בגדר ייעוץ או המלצה לפעולה. השימוש במידע הוא באחריות המשתמש בלבד ואינו מחליף ייעוץ פרטני עבור כל מקרה לגופו.
מטעמי נוחות בלבד הטקסט באתר מנוסח בחלקו בלשון זכר אך כל האמור בו מתייחס לנשים ולגברים כאחד.