עיצוב משרדי הייטק – מאפיינים

עיצוב קפטריה עם שולחן אבירים למפגשים אקראיים בין העובדים בזמן ארוחת הצהריים ולגיבוש קהילת עובדים

לפני שאתם מתחילים את תהליך התכנון ואת גיבוש הפרוגרמה התכנונית עבור משרדי הייטק כדאי שתקראו את הפוסט הזה שבו אציג את החידושים המהותיים בתחום עיצוב ותכנון משרדים עד שנת 2023.
המחקרים מהשנים האחרונות ומסקנות החוקרים לגבי עיצוב משרדים בכלל ובעידן העבודה ההיברידית בפרט, עשויים להפתיע אתכם.
.חלק מהשאלות שאתן עליהן מענה כאן:
.
האם עיצוב משרדי הייטק וסטארטאפ בשיטת אופן ספייס באמת מגדיל את התקשורת בין העובדים?
.
.
מה הקשר בין עיצוב מסדרונות מפותלים לבין יצירתיות?
.
.
איך נורת ליבון במשרדים קשורה לחדשנות?

בחברות הייטק נדרשת עבודת צוות ברמה גבוהה וגם אפשרות לעבודה בריכוז ללא הפרעות. לצורך כך המאפיינים של העיצוב יכללו חללי שיתוף ועבודת צוות משולבים באזורים בהם אפשר לעבוד בפרטיות ולהתרכז.
תנאי בסיסי להצלחת עיצוב משרדי הייטק וסטארטאפ הוא אפיון מעמיק שייקח בחשבון את התרבות הארגונית ואת שיטות העבודה של הארגון לצורך גיבוש פרוגרמה תכנונית שתשמש כהנחיה לתכנון המשרדים. בדרך כלל צוות היגוי שמורכב ממנהלי משאבי אנוש, כספים, תפעול וממעצבת פנים יכול לגבש פרוגרמה מקצועית. בחברות סטארטאפ מתחילות המייסדים מכהנים לרוב בכל התפקידים הללו, אבל במקרים שבהם מדובר בשטחים גדולים מאוד של עשרות אלפי מטרים או בחברה עם לוגיסטיקה במורכבות גבוהה, למשל חברה שעוסקת בפיתוח וגם בייצור, שיווק והפצה, נדרש לעיתים ייעוץ של חברות שעוסקות באפיון צרכים בלבד לשלב התכנון של הפרוגרמה.

 

עיצוב משרדי הייטק וסטארטאפ בשיטת אופן ספייס

עיצוב משרדים במתודולוגיה של ישיבה בחללים פתוחים (אופן ספייס) מבוצע בהיקף נרחב ביותר הן כשמדובר על עיצוב משרדי הייטק והן כשמדובר על עיצוב משרדי סטארט אפ.
עבודה באופן ספייס נחשבה עד שנת 2018 כיעילה יותר בכל הקשור לעבודת צוות כיון שלכאורה נראה היה שהיא מאפשרת קשר ישיר ומידי בין העובדים.
למרות התלונות המתמשכות של העובדים על היעדר פרטיות והצורך להתרכז שאינו מקבל מענה בחלל הפתוח עברו חברות רבות לתכנון משרדים בשיטת הopen space בעיקר ב10 השנים האחרונות.
והנה בשנת 2018 התפרסם מחקר פורץ דרך של שני חוקרים מהרווארד שגילו שדווקא כאשר תכנון המשרד הוא במתודולוגיה של אופן ספייס יורדת רמת התקשורת הבין אישית הפיזית ב70%! לעומתה, עולה התקשורת באמצעות מיילים ואמצעים דיגיטליים אחרים ב60%! כפועל ישיר מכך נפגעת איכות עבודת הצוות. בדיוק הפוך מהדעה המקובלת.

במחקר נוסף שבוצע ב2019 בחברת מיקרוסופט על עמדות מהנדסי הייטק ועמדות עובדים ב4 תחומי עבודת יידע נוספים לגבי תפוקת העבודה המיטבית, מצאו החוקרים שתפוקת העבודה הטובה ביותר תושג כאשר העבודה המתבצעת בריכוז מבוצעת בחדר פרטי לכל עובד ובמקביל קיים חלל נוסף משותף עבור החלק של העבודה שמתבצע בצוות. לקריאה נוספת על הנושא לחצו כאן
גם היום, בשנת 2023, עם חזרת העובדים למשרד הפיזי במודל העבודה ההיברידית, מושם דגש על החשיבות הרבה של הקצאת חללים לעבודה בפרטיות. גם אם לכאורה נראה שהעובדים מבצעים מהבית מטלות שדורשות עבודה פרטית בריכוז ומגיעים למשרדים רק לצורך פגישות עבודה ועבודת צוות, בפועל, גם במשרדים ההיברידיים מתבצעת עבודה הדורשת ריכוז ויש לתת לכך מענה בעיצוב המשרדים.
מכון המחקר של משרד האדריכלות הגדול בעולם, גנסלר, התייחס לנושא בכתבה מאוגוסט 2022 ובה הדגישה המחברת כי במקביל לתכנון אופן ספייס עבור עבודת צוות יש להקצות חללים פרטיים רבים שיאפשרו ביצוע אופטימלי של מטלות הדורשות ריכוז וכי הקצאת חללי עבודה פרטיים הוא מרכיב חיוני בתכנון משרדים עם החזרה למשרד הפיזי.

אם בכל זאת בוחרים בסגנון עבודה בחלל פתוח חשוב לתכנן חלל עבודה שיתאים מבחינה אקוסטית לנוכחותם של עובדים רבים. המודעות לנושא גברה היום מאוד ותוכלו למצוא משרדים שקירותיהם מצופים ספוגים צבעוניים ומעוצבים ליצירת סביבת עבודה שקטה. תכנון התקרות ישלב ספוגים אקוסטיים מודבקים על התקרות, הקירות ועל מחיצות בין השולחנות או לחילופין תוך שימוש בתקרה אקוסטית איכותית.
.
כאשר רוצים לאפשר עבודה בחלל פתוח למטלות שדורשות ריכוז אפשר להגדיר חללים מסוימים פתוחים כ"ספריה" ולהגדיר כללי התנהגות שיתמכו בביצוע מטלות שדורשות ריכוז. למשל, ללא שיחות טלפון או פניות לשאר העובדים אלא במיילים וכד'
.
בתכנון אופן ספייס חשוב שעובדים מאותו תחום יישבו זה ליד זה ללא ערבוב עם עובדים ממחלקות אחרות כדי לצמצם ככל האפשר הפרעות בנושאים שאינם קשורים.
כשהעבודה מתבצעת באופן ספייס רצוי מאוד להקצות חללים לעבודה שקטה, לפגישות זום שיש להשתתף בהן מפעם לפעם או לשיחות פרטיות שחובה לבצע לעיתים במהלך שעות העבודה (ילד חולה שצריך לאסוף מהגן וכיוב'). עיצוב משרדים פתוחים משולב עם כמה תאי טלפון יכול לתת מענה לצורך בפרטיות.

לסיכום: להצלחת עבודה באופן ספייס:

  • עיצוב חלל פתוח עם אקוסטיקה מעולה
    .
  • הקצאת חלל "ספריה"
    .
  • קביעת כללי התנהגות שמאפשרים שמירה על שקט.
    .
  • הוספת חללים פרטיים קטנים (תאי טלפון)

 

עיצוב משרדי הייטק – המלצות

בעבודה עם מעצבת פנים על עיצוב משרדי הייטק לחברות שכבר עברו את שלב הסטארט אפ יושם דגש על אפיון מדויק ככל האפשר של תהליכי העבודה והקשר בין המחלקות השונות כדי שהמעצבת תוכל לתכנון חלוקה מקצועית ויעילה של שטח המשרדים. המספר הגדול של אנשים ותפקידים בחברות הייטק יוצר תקשורת מדורגת, היררכית ופורמלית יותר מאשר בחברות סטארט אפ שהן, מטבע הדברים, חברות בהתהוות. גם החלק האדמיניסטרטיבי והלוגיסטי הוא בדרך כלל גדול ביחס לחברת סטארט אפ.
.
האפיונים הללו והגילויים מהשנים האחרונות על עיצוב סביבת עבודה אופטימלית מחייבים עיצוב משרדי הייטק עם חדרים פרטיים משולבים בחללי שיתוף ועבודת צוות. כאשר אין אפשרות ליישם תכנון כזה  בגלל השטחים הגדולים הנדרשים ליישום אפשר לתכנן אופן ספייס משולב בחדרים פרטיים לפונקציות לוגיסטיות כגון הנהלת חשבונות וגם לעובדים בכירים שאופי המטלות שלהם מחייב עבודה פרטנית רבה ופגישות קטנות מרובות. לחילופין, חברות רבות מתכננות את המשרדים עם חדרים ליחידים או לצוותים החל מצוות של שניים ובהתאם למבנה ודרישות התפקיד.
.
למרות הפורמליות הנלווית לחברה גדולה יש ציפייה של העובדים למשרדים עם עיצוב שיבטא את התרבות הארגונית הייחודית של החברה ויעביר מסר ייחודי. לכן יישום המיתוג בסביבת העבודה של תאגידי היי טק חשוב אפילו יותר מאשר בחברות סטארט אפ שבהן ההתלהבות של יצירת משהו חדש וחוסר הפורמליות מפצים לעיתים על היעדר המיתוג.
העובדים בחברות הייטק הם לרוב מנוסים ובעלי רמת התמקצעות גבוהה, בהתאם לכך גם דרישותיהם גבוהות וחשוב להקפיד בעיצוב משרדי הייטק על עמדות עבודה נוחות, על מתן פרטיות לעובד בין אם מדובר בחדר סגור או ישיבה בחלל פתוח (במקרה כזה יש להקצות חדרי ישיבות קטנים או תאי טלפון שיכולים לשמש לשיחות פרטיות הכרחיות) ועל עמדות עבודה נוחות ומטופלות היטב בהיבטים של תאורה, אקוסטיקה וארגונומיה. העובדים שמבלים במשרדים שעות רבות מצפים לתנאים טובים ולסביבת עבודה תומכת. במקרים רבים משולבים במשרדים חדר כושר, חדר אוכל מעוצב היטב ואזורי מנוחה.
.
יחד עם זאת, גם בחברות הייטק גדולות ומבוססות חשוב לתת ביטוי לחדשנות וליצירתיות של החברה. יש חברות שבונות לשם כך מרכזי חדשנות בתוך משרדי החברה שתפקידם להזרים דם חדש ורעיונות חדשניים לשיטות העבודה שהתקבעו ולניהול אסטרטגי ופיתוח מוצרים. אחרות מקצות שטחים לפגישות לא פורמליות. עיצוב משרדי הייטק אופייני כולל כמעט תמיד קפטריה כאזור מועדף לפגישות אקראיות.

עיצוב קפטריה עם קיר תקשורת שכולל משחק שחמט תלת ממדי מגנטי, אפשרות לתליית פתקים והודעות ולכתיבה על לוח מחיק, לגיבוש קהילה

תכנון קפטריה קומתית במשרדי חברת הייטק גדולה. הקפטריה מעוצבת עם שולחן ארוך שמאפשר מפגשים אקראיים בזמן הארוחות ועם קיר תקשורת לגיבוש קהילה של עובדים

הוכח במחקרים רבים שפגישות אקראיות מייצרות חדשנות. גם המסדרונות מקבלים תפקיד מרכזי ביצירת חדשנות על ידי עידוד "שיחות מסדרון" באמצעות עיצוב מתאים של נישות ישיבה בתוך המסדרונות, או אזורים עם קירות תקשורת שלידם אפשר לעצור לפגישה ספונטנית ולא רשמית. פגישה כזו יכולה להתפתח לשיחת עבודה ולהניב רעיונות חדשניים.

לסיכום: ההמלצות לתכנון ועיצוב משרדי הייטק:

עיצוב חלל פנאי וחלל עבודה במשרד
עיצוב חלל עבודה ומנוחה משותף

עיצוב חדרי עבודה פרטיים משולבים בחלל שיתוף בסגנון בית קפה צמוד למסדרון נותן מענה לצורך בפרטיות ובשיתוף

עיצוב נישות ישיבה (נוקים) למנוחה ופרטיות

נישות ישיבה מעוצבות במסדרון שמעודדות "שיחות מסדרון" ומיני ישיבות במסדרון

עיצוב מסדרון לפגישות אקראיות ולמיתוג עם לוחות כתיבה מגנטיים מחיקים שמאפשרים שיחות מסדרון, פגישות אקראיות ובאמצעותן גיבוש קהילה

עיצוב מסדרון עם קירות מגנטיים מחיקים מאפשר תקשורת מיטבית בין העובדים כשהם נפגשים במסדרון.

עיצוב משרדי סטארט אפ – המלצות 

עיצוב משרדי סטארט אפ לעומת עיצוב משרדי הייטק מאופיין אחרת.  מדובר בדרך כלל בחברות עם מספר אנשים קטן יחסית (1-50). כל עובד בהן עוסק בדרך כלל במגוון תפקידים. המבנה ההיררכי שלהן הוא רוחבי ואין פירמידה של מנהלים וזוטרים. תהליך קבלת ההחלטות נעשה על ידי חלק גדול מהעובדים או על ידי כולם. האינטראקציה בין חברי חברת סטארט אפ היא בלתי פורמלית ובמקרים רבים מדובר בקבוצה של חברים טובים שהחליטו להקים יחד מיזם. שעות עבודה רבות ואינטנסיביות ורמת סיכון גבוהה הם מאפיינים קבועים בענף. התנהלות החברות הללו שהן קטנות וגמישות היא לרוב אג'ילית ולסגנון הניהול הזה יש השפעה ישירה על עיצוב משרדי החברה.
.
חברות סטארט אפ מתנהלות פעמים רבות בשיטות עבודה שדורשות גמישות ושינויים תכופים בהרכבי צוותים ובגודלם חדשות לבקרים. כשמדובר בחברה שצומחת ומתפתחת ולעיתים מכפילה או משלישה את גודלה תוך זמן קצר גמישות של חללי העבודה היא התכונה המרכזית הנדרשת לעיצוב המשרדים.

תכנון חללי עבודה פתוחים עם עמדות עבודה ניידות ומודולריות יוכל למלא בצורה אופטימלית את את הצורך בגמישות.  התאמת החלל לעבודה אג'ילית שמגיבה במהירות ובקלילות לשינויים הצרכים הספציפיים האלו צריכה לכלול גם חשיבה על תכנון מערכות החשמל והתקשורת כך שיוכלו לתת מענה לשינויים התכופים במיקום עמדות העבודה. כמו כן יש חשיבות להקצאת קירות תקשורת רבים ככל האפשר, כלומר, קירות מחיקים ו/או מגנטיים שעליהם אפשר להגדיר מטלות וליצור תקשורת מהירה ויעילה בין כל העובדים.

עיצוב עמדות עבודה צבעוניות באופן ספייס עם אריחי ריצוף מותאמים לצבעי הלוגו של חברת הייטק
עיצוב פינת מפגשים בלתי פורמליים צבעוני ומהנה במשרדי חברת הייטק
עיצוב ספריה ליד פינת ישיבה
לוג מגנטי מחיק בחלל משותף (אופן ספייס)

קירות תקשורת במשרדי חברת הייטק

עבודה באופן ספייס עם תקרה חשופה עם ספוגים לבליעה אקוסטית במקום תקרה מינרלית רגילה
עיצוב תקרה עם ספוגים אקוסטיים בצורת פנלים תלויים

דוגמאות לטיפול אקוסטי בתקרה על ידי ספוגים אקוסטיים תלויים או מודבקים לתקרה

בהתאם לאופי הרבגוני של המשימות העומדות בפני חברי הצוות ולשינויים התכופים בחברות סטראטאפ, רצוי לתכנן במשרדים חללים רב שימושיים למשל, חדר ישיבות שאפשר לקיים בו גם פעילויות פנאי כמו מדיטציה, או אולם של עבודת צוות עם ריהוט נייד שאפשר לפנות ולהפוך אותו לחלל פגישות all hands חודשיות.

ומה עם קצת FUN ?

כפיצוי ללחץ ולסיכון הגבוה שהם לוקחים, הסטארט אפיסטים מצפים לעבוד במשרדים כיפיים ומדליקים, לדגש על FUN ולאווירת צוות מעולה. לכן כשמדובר  בתהליך עיצוב משרדי סטארט אפ, אפיון העיצוב יכלול גם חדרי מנוחה, חדרי סיעור מוחות שמנתקים את המשתתפים מההמולה ונותנים השראה ליצירתיות ולהפעלת הדמיון וחדרי ישיבות לא רשמיים שמרגישים כמו סלון ביתי. עיצוב משרדים ביתי תורם לחיבור טוב יותר בין העובדים וליצירת אוירה חמה ותומכת , במיוחד בתקופות קריטיות לסטארט אפ בהן המשרדים הופכים ממילא לבית השני.

לסיכום: המלצות לעיצוב משרדי סטארט אפ

  • עיצוב חללים רב שימושיים
    .
  • תכנון חללי עבודה עם ריהוט מודולרי ונייד שיאפשר גמישות בסידור החלל
    .
  • תכנון קירות תקשורת
    .
  • עיצוב משרדים באווירה ביתית
    .
  • תכנון מותאם לשהייה ממושכת במשרדים (חדרי מנוחה, תאי טלפון לשיחות פרטיות.
    .
  • תכנון משרדים שישים דגש על אווירת כיף והנאה על ידי קפטריה מפנקת ואזורי מפגשים לא רשמיים
עיצוב חדר ישיבות רב שימושי למנוחה ופעילויות פנאי כאזור שיתוף וחיבור בין העובדים.

חדר הישיבות הצבעוני יכול בקלות להפוך לאזור מנוחה ומדיטציה : )

עיצוב משרדי הייטק להגדלת יצירתיות ותפוקת עבודה

מחקרים מוכיחים שאפשר להגדיל יצירתיות שמובילה לחדשנות ובמקביל להגדלת תפוקה בחברות בכלל ובחברות הייטק וסטארט אפ בפרט על ידי עיצוב פנים מתאים.
יש שני סוגי עיצוב פנים שיכולים לתרום ליצירתיות: צורניות של עיצוב ופונקציונליות של עיצוב.

עיצוב משרד בצורניות שמעודדת יצירתיות

כדי לדון בנושא המרתק של הקשר בין צורניות עיצובית לבין יצירתיות אחזור לשאלה שהופיעה בתחילת הכתבה:  מה הקשר בין עיצוב מסדרונות מפותלים לבין יצירתיות?
מסתבר שלסביבה ולצורניות עיצובית יש השפעה סמויה על החושים, הרגשות, ההתנהגות וההחלטות של בני אנוש.
פרופסור תלמה ליבל בספרה המרתק "כוס הקפה שגרמה לי להתאהב" מחקר שבו נתנו למשתתפים לבצע משימה שדורשת יצירתיות. קבוצה אחת של משתתפים הונחתה ללכת תוך כדי ביצוע המשימה במסלול מלבני קבוע שסומן על הרצפה וקבוצה שנייה קיבלה הנחיה להסתובב באופן חופשי בחדר. המשתתפים שהסתובבו באופן חופשי בחדר הפיקו יותר רעיונות מקוריים לפתרון המשימה.
.
אם ניישם את מסקנות המחקר הזה ומחקרים נוספים על צורניות שמשפיעה על התנהגות בתכנון משרדים, ככל שעיצוב הפנים של תכנית המשרדים יהיה בצורניות אורגנית וחופשית ופחות בקוים ישרים תגדל היצירתיות של העובדים השוהים במשרדים.
עיצוב משרדים בקווים מפותלים יכול להיות לעיתים קרובות פחות ישים, במיוחד כשיש  צורך לעצב סביבת עבודה בתקציב חסכוני. להערכתי גם אם נוותר על תכנית בקווים אורגניים ונסתפק בעיצוב תקרות עם קוים מעוגלים וזורמים נתרום ליצירתיות של העובדים.
.
ואיך שילוב נורת ליבון בעיצוב המשרדים קשורה לרמת החדשנות? מסתבר שכאשר אנו נחשפים לפריט שקשור מטפורית לחדשנות (הנורה מסמלת גילוי תובנה חדשה) הסמליות תיושם בפעילות הקוגניטיבית ותהפוך למציאות. פרופסור ליבל מכנה זאת גילום גופני של מטפורות יצירתיות
כך קרה בניסוי שנערך בין משתתפים שהיו צריכים לפתור בעיה שהצריכה תובנה יצירתית. כאשר האירו את החדר בנורת ליבון מספר כפול של משתתפים הצליחו לפתור את הבעיה בהשוואה למספר הפותרים שעבורם האירו את החדר בנורת פלורסנט רגילה!
רמת יצירתיות אצל הפותרים לאור נורת ליבון היא גבוהה יותר ויצירתיות גבוהה מובילה לרעיונות חדשניים ולפיתוח חדשנות. כך, באופן מפתיע עיצוב פנים יכול להשפיע על חדשנות!

גם שילוב צבעוניות מתאימה יכול להגביר יצירתיות. צבעוניות מגוונת מעודדת יצירתיות והצבעים ירוק וכחול קשורים ליצירתיות מוגברת.

עיצוב רצפת משרד צבעונית
עיצוב משרדים עם שימוש בטקסטורות עץ ובבדים צבעוניים
עיצוב תא לעבודה בפרטיות עם קירות זכוכית צבעוניים
עיצוב תא לעבודה בפרטיות
עיצוב בלוג קוביות פיזי צבעוני בכניסה למשרדים

צבעוניות עזה ושילוב משחקים כאלמנטים שמשדרים חדשנות וfun

עיצוב משרד בפונקציונליות שמעודדת יצירתיות

שתי דרכים עקרוניות לעיצוב משרדי הייטק באופן פונקציונלי שמעודד יצירתיות:

1 . עיצוב פנים של משרדים שמעודדים גיבוש קהילת עובדים

מגביר את היצירתיות של העובדים שפורחת כאשר נוצר אמון בין העובדים.
היצירתיות מצידה מהווה כר פורה לחדשנות.
איך זה מתקשר להגדלת תפוקה? מסתבר שכאשר מעצבים עבור העובדים סביבת עבודה שמעודדת גיבוש קהילה ויצירתיות ובכך גדלה שביעות הרצון של העובדים גדלה אתה גם התפוקה. לכן, כלל יסוד גם בעיצוב משרדי הייטק הוא: עובדים מרוצים תורמים להצלחה ארגונית ויש לשאוף לעיצוב שיגביר את שביעות הרצון של העובדים.
.
באופן מעשי אפשר להגדיל את החיבור בין העובדים ולגבש אותם לקהילה על ידי תשומת לב מיוחדת לשטחים ציבוריים שמשמשים לפגישות לא רשמיות. למשל קפטריה מאובזרת מעוצבת ונעימה עם שולחן ארוך שסביבו אפשר להיפגש בכל ארוחה עם אנשים חדשים, להרחיב את מעגל היכרויות ולהעמיק את הקשר עם עובדים אחרים, גם כאלו שאינם שייכים לצוות הקבוע. תכנון מסדרון שמעודד פגישות אקראיות הוא אלמנט חשוב בעיצוב הפנים שיכול להגביר את היצירתיות

2 . עיצוב משרדים ביופילי

תכנון ביופילי הוא תכנון שמשלב אלמנטים של טבע כגון צמחיה, טקסטורות טבעיות, ואפילו תמונות נוף.

ב2015 התפרסם מחקר גדול שבוצע ב5 יבשות על 7000 עובדים ובו נמצא שכאשר מתכננים משרדים ביופיליים עולה הwellbeing  ב15%, היצירתיות ב15%  % והתפוקה ב6-8%

מחקרים נוספים שבדקו השפעה של עיצוב פנים ביופילי בסביבת העבודה מצאו שעיצוב במתודולוגיה הביופילית יכול להפחית במידה משמעותית תופעות כמו היעדרות מהעבודה או הופעה לעבודה אך עם תפקוד נמוך.
הכנסת הטבע לסביבה הבנויה של המשרדים היא בעלת יתרונות כה משמעותיים שחברת גוגל מיישמת את העקרונות המרכזיים של השיטה בכל משרדיה ברחבי העולם ובעיקר עם שימת דגש על הכנסת תאורה טבעית לחלל המשרדים.
מידע נוסף על עיצוב משרד ביופילי ראו כאן

לסיכום: איך אפשר להגביר יצירתיות דרך עיצוב משרדים?

  • עיצוב בצורניות של קוים אורגניים ושילוב אלמנטים שמקושרים רעיונית ליצירתיות, כמו נורת ליבון.
    .
  • עיצוב צבעוני
    .
  • דגש על עיצוב שטחים ציבוריים כאזורי מפגש נעימים
    .
  • שילוב אלמנטים של טבע לפי מתודולוגיית ביופיליה
    .
  • דגש על הכנסת אור טבעי

       עוד מידע על ההתלבטות בין עיצוב משרדי הייטק באופן ספייס או בחדרים פרטיים תוכלו לקרוא כאן.

       רוצים לדעת איך לעצב את משרדי ההייטק או הסטארט אפ שלכם כסביבת עבודה ממותגת? לחצו כאן
       רוצים לקבל השראה? עברו לצפות בעיצובים קיימים למשרדי הייטק בתיק העבודות שלנו

     רוצים לתכנן את המשרדים שלכם כדי להגדיל יצירתיות ולגבש קהילת עובדים? התקשרו: 03-7326997    04-6367133     4683066 054

תפריט נגישות