עיצוב מרכז שירות עם קבלת קהל

עיצוב מרכז שירות לקוחות עם דלפק קעור שיוצר תחושתה של קבלת פנים ידידותית

כשהלקוח מגיע למרכז שירות ומכירות זו הזדמנות נדירה של החברה ליצור אתו נקוד מפגש פיזית וישירה ולהגביר את הנאמנות שלו למותג.  איך עושים זאת על ידי עיצוב הפנים?

בחברת hp רצו ליצור תקשורת פיזית אישית ונעימה עם הלקוחות באמצעות נקודת המפגש האקראית של מרכז השירות. בואו ננתח צעד אחר צעד איך בצענו את המשימה בהיבט של עיצוב מרכז השירות.

שלושת מטרות התכנון

  • ליצור חוויית שירות ומכירות נעימה וחיובית שתיצור נאמנות למותג.
    .
  • לעודד מכירות וליצור היכרות עם מוצרים נוספים של החברה לקראת מכירות עתידיות.
    .
  • לשדר את החדשנות של המותג באמצעות העיצוב.
    .
    איך זה בא לידי ביטוי בעיצוב?
    התחושה הנעימה של הלקוחות בזמן השהייה במרכז השירות והמכירות נבעה מכמה גורמים: ראשית תכננו עבורם עמדות המתנה בעלות אופי שונה שהם יכלו לבחור מתוכן. לרשות הלקוח עמדו עמדות ישיבה על דלפק גבוה, בהן הוא יכול לגלוש באינטרנט על מסכים הממוקמים על הדלפק או לשבת בכורסאות הסבה נוחות.
    הדלפק שמקבל את פני הלקוחות אינו קמור וסגור כלפי הלקוח כמו שקיים בהרבה דלפקים  וגם אינו ישר שיוצר תחושת חסימה ו"גבול", אלא קעור ויוצר תחושה של הזמנה להתקרב. המבנה הקעור של הדלפק הוא ארגונומי ונוח יותר לישיבה (בצד השני שבו יושבים הנציגים  החלק הקמור חולק למקטעים ישרים  כדי ליצור גם עבור הנציגים ישיבה ארגונומית ונוחה.
    בתכנון המרכז שילבנו פינה להכנה מהירה של שתייה חמה וקרה על ידי מכונת שתייה אוטומטית וכמובן מתקן מים חמים\קרים כנדרש.
    החלל הקטן יחסית למרכזי שירות אחרים יוצר תחושה של אינטימיות ושירות אישי.
    .
    הגורמים האלו יוצרים תחושה נעימה אצל הלקוח ויוצרים נאמנות למותג ונכונות לבחון מוצרים נוספים בזמן הביקור לצורך תיקון ציוד אלקטרוני.
    הצבעוניות והעיצוב נועדו ליצור תחושת חמימות וגם לשדר את החדשנות של חברת hp ולרמוז על תחום העיסוק שלה בדיו צבעונית ובציוד אלקטרוני חדשני.
    הרצפה מבטון צרוב ומוחלק ועמודי הבטון החשוף יוצרים תחושה תעשייתית שמתוגברת על ידי הדלפק המתכתי, התקרה הגבוהה והשקיפות כלפי חוץ.
    לעומתם הריהוט והתאורה הצבעוניים מרככים את האווירה המתועשת והצבעים המגוונים של הכורסאות והתאורה מתאימים למותג הצבעוני.
    בעיצוב שילבנו גם תקרה אקוסטית להפחתת הרעש ומערכת מיזוג אוויר מיוחדת שמבוססת על תעלות בד במקום תעלות הפח הרגילות. היתרון של תעלות הבד הוא הפיזור האחיד של האוויר לאורך כל התעלה מה שיוצר חלל ממוזג הומוגני ותורם לתחושה הנעימה.
    .השילוב של בטון חשוף וגווני אפור עם צבעים וקירות מעוגלים יוצר תחושה של חדשנות וחמימות משולבים.
עיצוב עמדות שירות עצמי במרכז שירות לקוחות של חברת מחשוב בינלאומית
פינת המתנה צבעונית במרכז שירות לקוחות של חברת HP העולמית
עיצוב הקרנת לוגו במרכז שירות לקוחות של חברת מחשוב בינלאומית

תפריט נגישות