מעצבת משרדים מיכל רוזן

כל כך הרבה מעצבי משרדים.. אז מהן 7 הסיבות לבחור את מעצבת המשרדים מיכל רוזן לתכנון המשרדים שלכם?

עיצוב תקרה חשופה למשרדים עם מערכות גלויות וגופי תאורה תלויים

1. מומחית ועוסקת בעיצוב משרדים בלבד

מיכל רוזן היא מעצבת פנים למשרדים ובוגרת מדעים בעיצוב מטעם אוניברסיטת תל אביב (הלימודים התקיימו בH.I.T בחולון).

כמעצבת משרדים מיכל רוזן עוסקת ב-23 השנים האחרונות בעיצוב משרדים וסביבות עבודה ולמידה בלבד! בניגוד למשרדי עיצוב אחרים העוסקים בתחומי תכנון רבים. לכן היא מעודכנת במגמות, בחומרי הגמר ובטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום עיצוב משרדים ורותמת אותן לפרויקט הייחודי שלכם.

בין לקוחותיה אפשר למצוא חברות מובילות במשק כגון כללית ופלאפון, רשויות כגון רשות החדשנות, משרד החינוך ועיריות וחברות בינלאומיות כמו אייר פרנס, KLM , מדטרוניק כמו גם חברות קטנות ובינוניות וחברות סטארט אפ בראשית דרכן כדוגמת WeeSee, ו pixie.

גם אחרי עשרות שנות תכנון, התשוקה וההתלהבות של מיכל ליצירת עיצוב משרדים איכותי, ייחודי ומותאם ללקוח מניעה אותה קדימה כפי שתוכלו להתרשם מהמלצות לקוחות ובפורטפוליו.

 

משרדים מעוצבים עם תקרה חשופה
עיצוב משרדים להייטק עם חלל צבעוני עם תקרה חשופה ושטיח צבעוני

2. היתרונות של מעצבת פנים למשרדים על פני אדריכל, כשמדובר בעיצוב משרדים

קיים בלבול רב בין עבודת אדריכל לעבודת מעצב פנים והרבה פעמים לקוחות סבורים ש"הכי טוב לעבוד עם אדריכל" גם כשמדובר בעיצוב משרדיהם החדשים. הגישה הזו נובעת מהעובדה המצערת שסף הכניסה לתחום עיצוב פנים הוא 0 . כלומר, כל אדם שחשקה נפשו להיות מעצב פנים יכול במחיר קורס בין חודשיים או סתם בשם הכישרון להכריז על עצמו כמעצב. לכן צודקים מי שחוששים להעסיק מעצב פנים ומעדיפים אדריכל שבידו תעודת הכשרה מקצועית.

אולם, אם מדובר במעצבת פנים שלמדה במסגרת אקדמית והתמחתה בתחום העיצוב ויש לה ניסיון רב בתחום, כמו מיכל רוזן, שהיא מעצבת מוסמכת ובוגרת מדעים מטעם אוניברסיטת תל אביב, יש יתרון מהותי להעסקת מעצבת פנים על פני אדריכל\ית כיון שאדריכל מטבע תפקידו צריך להתמחות בנושאים רבים ומגוונים שאינם קשורים לעיצוב הפנים כגון: תכניות בינוי ערים, הגשת היתרי בניה, תכנון מעטפת הבניין ועוד. החלק הקשור לעיצוב פנים הוא יחסית קטן בתוך עבודת האדריכלות.
כשם שתעדיפו ללכת לאורטופד כשגבכם כואב ולא לרופא משפחה שהמומחיות שלו רחבה אך כללית יותר, כך גם עדיף לשכור שירותי מעצבת פנים מומחית בעיצוב משרדים כשמדובר בעיצוב המשרד שלכם כיון שכאן תמצאו מומחיות ספציפית בתכנון ועיצוב משרדים וכן יידע והבנה נרחבים ומעמיקים בכל הקשור לחומרי גמר חדישים, פתרונות בעיצוב ומגמות אחרונות בעולם הקשורות לתחום, במיוחד בעידן העבודה ההיברידית שבעקבותיו חל מהפך אדיר בצורות העבודה במשרד שדורש התמקצעות מיוחדת והבנה.

בנוסף כאמור, היתרון של מיכל רוזן על פני מעצבי פנים רבים העוסקים גם בעיצוב משרדים הוא שהיא עוסקת אך ורק בעיצוב משרדים ובעיצוב סביבות עבודה ולמידה ומומחית בנישה הספציפית הזו.
עבודת התכנון האדריכלי שמבצעת מיכל רוזן זהה לעבודת אדריכל שעובד על עיצוב משרדים אבל עם יתרון משמעותי של מומחיות בתכנון משרדים והתמקצעות רבת שנים בתחום הספציפי הזה על כל החידושים והמגמות האחרונות. ראו כאן למטה בסעיף על תכנון סינרגטי פירוט על שלבי התכנון האדריכלי בעבודתה של מיכל רוזן.

לסיכום: שלושת היתרונות המרכזיים של מעצבת פנים מומחית בעיצוב משרדים על פני אדריכל\ית שמתמחה בכל תחומי האדריכלות ועיצוב הפנים, כשמדובר בעיצוב משרדים:

  • מומחיות והיכרות מעמיקה של אסטרטגיות עיצוב משרדים חדשניות.
    .
  • מומחיות בחומרי גמר ושיטות עבודה חדשניות לעיצוב משרדים.
    .
  • ניסיון רב יותר בעיצוב משרדים כעיסוק מרכזי ובלעדי.
עיצוב חדר ישיבות בשחור לבן עם מיתוג על בסיס משולשים

3. תכנון משרדים מודולרי מותאם בדיוק בשבילכם

בין אם מדובר בייעוץ חד פעמי לריענון פני המשרדים או בתכנון קומות משרדים מרמת מעטפת ועד האכלוס, בתכנון המשרדים או בניהול כל פרויקט הקמת המשרדים בשיטת  Turn key project, כמעצבת משרדים עם עשרות שנות ניסיון בליווי פרויקטים מגוונים, מיכל רוזן תיתן תשובה ומענה לתכנון בשיטה ובקנה המידה המתאימים לך.
צפו בהמלצה של אחד הלקוחות המרוצים, מנכ"ל ובעלים של חברת UXpert

 

 

עיצוב חדר ישיבות משקיף לנוף

4. ליווי אישי ללא קלישאות

מיכל רוזן מקבלת מספר מצומצם של פרויקטים בשנה ומלווה כל פרויקט, קטן כגדול, באופן אישי. היא אשת הקשר בפרויקט, משתתפת בכל הפגישות, בין אם מדובר בפגישות תכנון או בפגישות פיקוח עליון או בחירת חומרי גמר ומעודכנת בכל שלבי התכנון, בחירת חומרי הגמר והפיקוח העליון יחד עם הצוות המקצועי. לכן, כשאתם מתכננים את המשרד שלכם אצלנו תוכלו להיות בטוחים שאתם אכן מקבלים ליווי אישי של אשת מקצוע ותיקה ומנוסה שאתם כבר מכירים והתרשמתם מתוצרי עבודתה ולא מאחד העובדים בחברה, כמו שקורה לעיתים במשרדי תכנון גדולים, שעלול להיות בעל ניסיון ויידע מועטים.
אתם מוזמנים להתרשם מאיכות התכנון של מיכל רוזן אם באמצעות צפייה בפרויקטים, ביקור במשרדים מעוצבים או באמצעות התרשמות מהמלצות לקוחות ושיחה עם לקוחות. התוצאה שתתקבל בעיצוב המשרדים שלכם תהיה ברמה מקצועית גבוהה בהתאם לכך.

עיצוב פינת ישיבה צהובה עם תא טלפון לשיחות פרטיות

5. תכנון משולב: אסטרטגיה, אדריכלות וwellbeing (שלומות)

תכנון ועיצוב המשרדים מבוצע על בסיס אסטרטגיית תכנון מבוססת מחקר במסגרתה מיכל רוזן מתכננת את המשרדים לפי צרכי החברה הייחודיים וגם במטרה לתרום להצלחה הארגונית והפיננסית של החברה. התכנון מבוצע בהתאם למחקרים עדכניים על שיטות תכנון שנמצא שהן תורמות להגברת שלומות (wellbeing), יצירתיות ותפוקה, למשל, מתודולוגיית הביופיליה.  האסטרטגיה התכנונית מיושמת באמצעות תכנון אדריכלי מוקפד מבוסס מחקר ויישום המיתוג, בחבילה אחת:
התכנון מתבצע כתהליך של עבודת צוות בשלושה מישורים: האסטרטגי, האדריכלי וחשיבה על שלומות (wellbeing) של העובדים. השילוב של שלושת האלמנטים הללו שאינו מובן מאליו ואינו קיים בכל משרדי התכנון יוצר סינרגיה בעיצוב והמשרדים המתקבלים מעוצבים באופן מקצועי וייחודי כמו שתוכלו להתרשם בגלריית התמונות של משרדים מעוצבים

 

תכנון אסטרטגי

במישור האסטרטגי צוות התכנון המורכב ממיכל רוזן ומהאחראים על האסטרטגיה, השיווק והמיתוג בחברה מגדירים את הערכים והמסרים העיקריים שצריכים לבוא לידי ביטוי בעיצוב. למשל, שילוב מיתוג מעסיק בתכנון המשרדים או דרישה שעיצוב המשרדים ישדר ערך מותג מרכזי של החברה. התכנון האסטרטגי מתבסס על החזון של הלקוח ולכך מתווספות התובנות של מיכל רוזן כמעצבת פנים למשרדים על בסיס מחקר.
המעצבת מציגה בפני הלקוח את האפיון הטוב ביותר מבחינה מקצועית לפתרון אתגרים שונים של הארגון ויחד מלטשים ומגבשים את האסטרטגיה כך שתתאים באופן ייחודי לצרכים הספציפיים של הארגון.

לדוגמא: אם האסטרטגיה של החברה היא "החברה למען העובד" גם עיצוב המשרדים ישקף את האסטרטגיה הזו באמצעים שיכולים להתבטא בקפטריה מרווחת מצוידת ומעוצבת בתשומת לב מיוחדת, מסדרונות שמהווים אזורי מפגש נוחים, שילוב צמחיה שיוצרת תחושת רוגע ומעשירה את האוויר בפרוביוטיקה ובחמצן הקצאת אזורים ציבוריים לפגישות לא רשמיות, ריהוט ארגונומי ועוד.

דוגמא נוספת: אם האסטרטגיה של החברה היא "גאוות יחידה של העובדים ונאמנות לארגון" אפשר לשלב בעיצוב קירות כוח שמדגישים את הייחוד של החברה, העוצמה שלה, ההתפתחות שלה לאורך השנים וליצור את הסיפור של החברה באמצעות עיצוב המשרדים ובמקביל לתכנן קירות תקשורת שבאמצעותם העובדים יבטאו את עצמם, יחזקו את הקשר ביניהם ובכך גם את החיבור לחברה.

תכנון אדריכלי

התכנון האדריכלי מיישם את האסטרטגיה של החברה ובנוסף עליו לתת מענה לכל ההיבטים הנוספים של עיצוב משרדים: יעילות ונוחות בזרימת העבודה במשרדים, הגברת השלומות  של העובדים והעברת המסרים המרכזיים של החברה דרך יישום המיתוג בחלל המשרדים. התכנון האדריכלי מתבצע בהתאם לשלבים הבאים:

  1. ליטוש הפרוגרמה – דרישות התכנון : עבודת התכנון האדריכלי מתבצעת בהתאם להנחיות של מנהלי הכספים, התפעול והלוגיסטיקה שאחראים על הפקת הפרוגרמה, כלומר, דרישות התכנון למשל: מספר חדרים, מספר עובדים, גודל חדרי ישיבות כמו גם תקציב, לוחות זמנים ונתונים נוספים. בשלב זה מתבצע ליטוש הפרוגרמה על ידי מיכל רוזן שבודקת בהיבט האדריכלי עד כמה הפרוגרמה היא ריאלית ומתאימה לגודל המשרדים, לתקציב וללוחות הזמנים.
    .
    דוגמא:
    לעיתים המנהלים בצוות ההיגוי חושבים על יישום הפרוגרמה באמצעות תכנון ספציפי. למשל, תכנון קפטריה הרחק מהכניסה למשרדים והמעצבת יכולה להציע פתרון חדשני מהיכרותה את המגמות האחרונות בעיצוב משרדים ותרומתם ליצירת קהילת עובדים. במקרה כזה המעצבת עשויה להציע למקם את הקפטריה הקפטריה בכניסה למשרדים.
    מיקום קפטריה בכניסה משדר קבלת פנים חמה ונינוחה למגיעים למשרדים. בכניסה הקפטריה יכולה לשמש כ"בית קפה שכונתי" במהלך כל שעות היום ולתרום לתקשורת פיזית גדולה יותר בין העובדים ולאפקט ה"וואו" למועמדים לעבודה בחברה שמרגישים מיד בכניסה למשרדים את האווירה והתרבות הארגונית של החברה.
    .
  2.  בדיקת הנכס :התכנון  עצמו מתחיל משלב המעטפת של הבניין וכולל בדיקת הנכס והתאמתו האדריכלית לצרכי המשתמש על ידי סיור בנכס ובדיקת משתנים שונים כגון איכות חומרי הגמר, גובה תקרות, כמות האור הטבעי וכד'.
    .
  3. סקיצת תכנון ראשונית:  כלומר- הצעה לתכנון חלוקת השטחים וסידור הריהוט בחללים השונים,  העברה ללקוח, קבלת תגובות והערות ועדכון  עד קבלת תכנית חלוקה סופית מאושרת.
    .
  4. תכנון מפורט של תכניות עבודה, הכנתן למכרז פרטי או ציבורי והנחיית היועצים ההנדסיים של המשרדים לצורך תכנון הנדסי שיניב את התוצאות הרצויות. לבסוף, תיאום בין התכנון האדריכלי לתכניות היועצים המהנדסים.
    .
  5. בחירת חומרי גמר עבור הקמת המשרדים.
    .
  6. פיקוח עליון על עבודת הקבלן שמשמעותו, ביקור בשטח כדי לבדוק ולוודא שהקמת המשרדים מתבצעת בהתאם לתכניות העבודה האדריכליות. הפיקוח העליון מתחיל עם תחילת עבודת הקבלן ומסתיים עם מסירת הפרויקט והאכלוס.

תכנון מכוון wellbeing (שלומות)

בהתאם לתוצאות מחקרים המוכיחות כי הגברת השלומות  (wellbeing) של העובדים מגבירה את שביעות הרצון שלהם ובעקבות כך גם את היצירתיות והתפוקה התכנון מתבצע תוך חשיבה על רווחת העובדים ועל גיבוש קהילת עובדים. את המטרות הללו משיגים באמצעים שונים כמו עיצוב משרדים ביופילי ותכנון שטחים ציבוריים שמעודדים שיתוף ועבודת צוות טובה למשל: עיצוב מסדרון שמעודד פגישות אקראיות  וריבוי אזורי מפגש בשטחים הציבוריים של המשרדים.

התהליך המורכב והייחודי של תכנון בשלושה מישורים במקביל יוצר סינרגיה והתוצאה המתקבלת היא משרדים נוחים, מעוצבים וממותגים שמתאימים בדיוק לצרכי החברה.

עיצוב כניסה למשרד עם שילוב אלמנטים של טבע בהשראת ביופיליה

6. מעצבת משרדים על בסיס מחקר

הייחוד בעבודת התכנון אצל מיכל רוזן מתבטא בעיצוב משרדים אסטרטגי שמבוסס על הבנה מעמיקה של צרכי הארגון ועל לימוד מעמיק של המחקרים המובילים בתחום עיצוב סביבות עבודה ולמידה. תוצאות המחקרים הם הבסיס לתכנון האסטרטגי של המשרדים כדי לתכנן משרדים יעילים, נוחים ויפים מצד אחד ולמשרדים שתורמים לשלומות  (wellbeing ) של העובדים ולהצלחת הארגון מצד שני.

כאסטרטגית של סביבת העבודה וכמעצבת משרדים מיכל רוזן יזמה והייתה מרצה ראשית בכנס WELL שהתקיים בפברואר 2020 בהשתתפות חברות בינלאומיות וישראליות מובילות כגון: סימנס, אמדוקס, בנק הפועלים, אינטל וחברות נוספות בתחום התעשייה, הייטק וסטארט אפ.

הכנס עסק בהשפעת עיצוב משרדים על הצלחה פיננסית וארגונית ונערך בהנחיית מתן חודורב, הפרשן הכלכלי של ערוץ 13.
בכנס הרצו גם מומחים מתחומים שונים של עולם העבודה כגון ניל"י גולדפיין – משנה למנכ"ל לפיתוח עסקי של קבוצת נירן גיתם, נירית כהן ששימשה כסמנכ"לית אינטל העולמית וקייט מלמגרן שהייתה אחראית מטעם מטה גוגל העולמי על הכנסת עיצוב ביופילי (עיצוב שמבוסס על הכנסת אלמנטים של טבע לסביבה הבנויה) לסניפי גוגל ברחבי העולם.

בעקבות המעבר לעיצוב משרדים היברידיים יזמה מיכל רוזן בשיתוף עם ד"ר גלית סיני קרמונה סקר על עמדות עובדים ומנהלים לגבי המשרד ההיברידי.(משרד שאליו העובדים מגיעים רק מספר פעמים בשבוע ובשאר הימים עובדים מהבית). תוצאות הסקר זכו לעניין רב והתפרסמו גם בגלובס.
מיכל משתתפת מפעם לפעם בכתבות העוסקות באסטרטגיה של תכנון משרדים בעולם העבודה החדש. בין היתר בדה מרקר, גלובס, כלכליסט, הארץ YNET ועוד.

כנס בנושא השפעת סביבת העבודה על הצלחה פיננסית וארגונית

קולאז' מתוך כנס WELL

7. איך תדעו שאצל מעצבת המשרדים מיכל רוזן הלקוח במרכז? מבחן התוצאה:

המלצה על תכנון משרדי הייטק

צפו למעלה בהמלצה של ניצן אביטוב מחברת UXpert.
אחד הלקוחות אמר פעם, בסוף תהליך תכנון מורכב, מאתגר ומוצלח, "החלטתי שמיכל יכולה לתת את המענה הטוב ביותר לתכנון המשרדים שלנו אחרי שנכנסתי לאתר וראיתי את המגוון הגדול של פרויקטים, כל פרויקט נראה אחרת ולכל משרד יש סגנון משלו. הבנתי שאקבל תכנון שמתאים בדיוק בשבילנו".

אתם מוזמנים לגלוש בתמונת של משרדים מעוצבים ולהיווכח בעצמכם שכל משרד הוא בעל נראות ייחודית ומשדר מסר שונה . הרבגוניות המאפיינת את העיצוב נובעת מכך שאצל מעצבת המשרדים מיכל רוזן הלקוח אכן נמצא במרכז. גם המשרדים שמיכל תתכנן עבורכם יותאמו לצביון, לתרבות הארגונית ולמסרים שתרצו לשדר. כך עיצוב המשרדים יהווה חלק מאבני הבניין להצלחת הארגון שלכם.

מה עוד אומרים הלקוחות?  היכנסו והתרשמו מהמלצות לקוחות. 

רוצים לשמוע עוד על תהליך התכנון? התקשרו  7326997 03   6367133 04    4683066 054
למידע נוסף על מיכל רוזן התרשמו כאן
רוצים לצפות בפרויקטים נוספים? לחץ כאן

תפריט נגישות