טלפון  03-7326997

על מיכל רוזן

ליצירת קשר נא למלא את הפרטים בתיבה משמאל ואשיב בהקדם, או להתקשר 7326997 03

פורטרט מיכל רוזן,צילום: דוד בכרמה הכי חשוב לעובדים בסביבת העבודה שלהם כדי להיות מאושרים?
זו השאלה שמנחה אותי בעבודתי כמעצבת פנים ובוגרת מדעים מומחית בעיצוב משרדים, הרי ממילא כשהעובדים מרוצים, גם הארגון יוצא נשכר.

 

מיכל רוזן – נעים להכיר

אני בוגרת מדעים ומעצבת פנים בעלת תואר B.Sc.Te. מטעם אוניברסיטת תל אביב (1992). הלימודים התקיימו במכון לחינוך טכנולוגי בחולון -HIT .
ב1995 פתחתי את סטודיו מיכל רוזן לעיצוב פנים ומהר מאוד התמקדתי בעיצוב משרדים לחברות בתחומי עיסוק מגוונים.

רוב הפרויקטים בסטודיו הם של עיצוב משרדים ויצירת חוויית עובד ייחודית, פרסונליזציה וגם מיתוג מעסיק באמצעות סביבת העבודה.

איך אני יכולה לעזור במיצוי הפוטנציאל של סביבת העבודה לארגון שלך?

התכנון שאני עושה מבוסס על מחקר והבנת הקשר בין עיצוב משרד בדגש על WELLBEING לבין יצירת מיתוג מעסיק, העמקת הפרסונליזציה, הגברת מחוברות עובדים וגיבוש קהילת עובדים.

אני מלווה אישית כל פרויקט וכל פרויקט בסטודיו שונה מהותית בעיצוב ובנראות מפרויקטים אחרים כיון שהוא מותאם בדיוק ל DNA ולאופי החברה שלכם. גם כאשר מדובר בחברות מאותו ענף, לדוגמא: עיצבתי משרדים לכמה חברות תעופה וכל פרויקט שונה מהותית מהאחר כיון שהוא משדר את התרבות הארגונית השונה של כל חברה.  כאן תוכלי להתרשם מהמגוון הרחב של פתרונות תכנון ועיצוב ללקוחות השונים.

פרויקטים נוספים שתוכננו בסטודיו: סניפי רשתות כגון רשת כללית סמייל, אתסטיקה ומשלימה ומיתוג סביבת העבודה במרכזי שירות לקוחות בחברות כגון פלאפון ומימון ישיר.

כנס WELL

כדי להגביר מודעות ולשתף את היידע הרב שצברתי במהלך השנים יזמתי בפברואר 2020, רגע לפני הקורונה, את כנס WELL, שעסק בסביבת העבודה כפלטפורמה להצלחה ארגונית ופיננסית שנובעת מיצירת מקום טוב יותר לעובדים. בכנס השתתפו מנהלות ומנהלי משאבי אנוש בכירים ויועצים ארגוניים מחברות מובילות, ישראליות ובינלאומיות, ממנעד רחב של ענפים. הכנס הופק בהנחייתו המקצועית של מתן חודורוב ובו דיברתי, יחד עם מיטב המרצים בארץ מתחום משאבי אנוש, כיצד אפשר להעלות את כל המדדים של שביעות רצון, יצירתיות, WELLBEING, ובשורה תחתונה, את התפוקה, באמצעות משרד מעוצב באופן מקצועי ומבוסס מחקרית.

כנס בנושא השפעת סביבת העבודה על הצלחה פיננסית וארגונית
הזמנה להשתתף בכנס well ב12.2.2020
קולאז' מכנס שדן בהשפעת עיצוב סביבת העבודה על הצלחה פיננסית וארגונית של חברות

תכנון משרדים שמבוסס על מחקר וסקרים

מאז פרוץ הקורונה, אחת השאלות הבוערות המעסיקות חברות רבות היא איך להתאים את המשרדים לעבודה בתקופה של שינוי וחוסר וודאות.
בנובמבר 2020 פרסמתי יחד עם ד"ר גלית סיני קרמונה בעלת מכון מתודה סקרים, סקר שערכנו בהשתתפות  300 עובדים וכ50 מנהלים, על עמדות עובדים ומנהלים לגבי המשרד ההיברידי, כלומר, משרד שבו עובדים יום או מספר פעמים בשבוע ובשאר הימים העבודה מתבצעת מהבית.
קבלנו תוצאות מרתקות שתומכות גם במסקנות של מחקרים קודמים מהעולם (למשל מחקר שבוצע במכון המחקר של מיקרוסופט ב2019). תוצאות הסקר עוררו עניין רב והתפרסמו בגלובס .
את הדו"ח המפורט על הסקר אפשר למצוא כאן.

כתבה בגלובס על סקר עמדות עובדים ומנהלים

עיצוב משרדים בעידן הקורונה – עמדת עבודה במשרד ובבית

האתגרים המגוונים שהקורונה יצרה השפיעו כמובן גם על עיצוב ותכנון המשרד. למשל: צמצום שטחי משרדים, מעבר חלקי או מלא של העובדים לעבודה מהבית, עיצוב המשרד כמקום שמיועד יותר לעבודה שיתופית ולפגישות כאשר העבודה שדורשת ריכוז מתבצעת מהבית.
כל האילוצים הללו יכולים להפוך ליתרונות כיון שהפחתת מספר העובדים הנמצאים במשרד יכולה לאפשר הקצאת שטח מרווח ויותר פרטיות לכל עובד בימים שבהם הוא מגיע למשרד. יחד עם היתרון המהותי הזה
ניתן פעמים רבות גם לצמצם את שטח המשרדים ולהוזיל עלויות. השילוב הזה יוצר מצב של WIN WIN לעובדים ולחברה.
המציאות החדשה יצרה צורך בעמדות עבודה ביתיות שתאפשרנה לעובדים מקסימום נוחות ויעילות. לשם כך אני עורכת מפעם לפעם וובינרים על המשרד הביתי שזוכה להיענות רבה. המלצות על ההרצאות הללו תוכלי למצוא בפרופיל הלינקדאין שלי.
הצורך בשינויים תכופים הוא מסימני ההיכר של התקופה וגם המשרדים צריכים לענות על הדרישה לגמישות
ולחללים רב שימושיים. על תכנון חללים גמישים ומודל המשרד ההיברידי הגמיש שפיתחתי אפשר לקרוא כאן.

מודל של משרד היברידי גמיש בפיתוח מיכל רוזן

הרציונל המדעי לקונספט של משרד פרטי משולב עם חלל משותף לעבודת צוות

ב2019 התפרסם מחקר מרתק שבוצע במיקרוסופט שמתייחס לשאלה, איזה סביבת עבודה היא האופטימלית עבור מהנדסי תוכנה ועובדי יידע? העובדים שהשתתפו אמרו שבמשרד פרטי שבו הם עובדים לבד הם הכי פרודוקטיביים בכל מה שקשור לעבודה שבה הם צריכים להתרכז ומעבר לכך, כדי לבצע את החלק של עבודת הצוות נדרש להם חלל שיתופי צמוד לחדרים הפרטים של הצוות. המחקר הזה והסקר שערכתי יחד עם ד"ר גלית סיני קרמונה שימשו אותי לצורך אפיון קונספט התכנון של המשרד ההיברידי העתידי. ראי כאן כתבה בה השתתפתי שהתפרסמה בדה מרקר על המחקר.

אפוא העובדים יותר פרודוקטיביים, בחדר פרטי או באופן ספייס? ואלי הם צריכים את שתי הפונקציות? כתבה בדה מרקר בהשתתפות מיכל רוזן בנושא

מדיה ועיתונות:
במהלך השנים התראיינתי והשתתפתי בכתבות ובראיונות שונים. מצרפת לך כאן קישורים למבחר כתבות שדנות בנושאים אקטואליים ומהותיים לגבי סביבת העבודה

קישור לכתבה בגלובס : העובדים שלכם עברו לעבוד מהבית? כך תתאימו את המשרד לעבודה היברידית

טור דעה בגלובס: פוסט קורונה – העידן החדש של סביבת העבודה

כתבה מתוך סדרת כתבות פרי עטי בYNET על עיצוב משרד והפעם: חוויית משתמש, הצצה למשרד שעוצב מחדש

מקבץ של 5 פרויקטים שהתפרסמו בבלוג הבינלאומי היוקרתי לעיצוב משרדים officesnapshots  

כתבה מתוך סדרת כתבות שכתבתי והתפרסמו בStartIsrael של דה מרקר: עיצוב משרד כסביבת עבודה יצירתית

 

 

 

 

דוגמאות ממבחר פרויקטים להתרשמותך

עיצוב דלפק קבלה בכניסה למשרדים עם שילוב אלמנטים מהטבע
עיצוב משרד יוקרה, מראה בזמן שקיעה עם תאורה שקועה ברצפה
עיצוב מטבחון במשרדים משולב עץ
עיצוב דלפק קבלה מעץ
עיצוב קפטריה עם שולחן אבירים למפגשים אקראיים בין העובדים בזמן ארוחת הצהריים ולגיבוש קהילה של עובדים
עיצוב קפטריה עם קיר תקשורת שכולל משחק שחמט תלת ממדי מגנטי, אפשרות לתליית פתקים והודעות ולכתיבה על לוח מחיק, לגיבוש קהילה
עיצוב מסדרון בין חדרי ישיבות
עיצוב נוק למנוחה ופרטיות

רוצה לבדוק אפשרות לעבוד יחד ליצירת סביבת העבודה הטובה ביותר לעובדים? מלאי את הפרטים בבאנר המצורף למטה ואחזור אלייך בהקדם

לפרטים נוספים
צרו עמנו קשר